sobota 27. září 2008

Godfather of Grime - Kmotr Grimu je Wiley!

Mám tady pro vás další zajímavou tvář, tenhle člověk rozhodně ví o čem mluví, rozhodně ví co dělá a dělá to dobře. Proto je rozhodně dobré o něm vědět.

Wiley je jedna z nejdůležitějších postav okolo Grimu. Je to jeden ze zakladatelů tohohle fresh stylu. Přináší do hry kvalitní hodnoty, vrací rap tam kde začínal, ale zachovává si moderní tvář. Wiley si svoje věci sám produkuje, jeho rap je děsivě rychlej, rýmy jsou chytrý - tady se ukazují skillz.

Jde o to, že rap už se začal točit čistě kolem peněz, spoustu vašich oblíbených MC's je wack. Ukazovat v klipech nabušený káry už není cíl ale podmínka úspěchu. Tohle mě nebaví, Grime je pro mě to na co jsem čekal, vzbudil ve mě znovu veliký zájem o tuhle hudbu. Je tvrdej, je real, je zábavnej, je rychlej, ale hlavně je kvalitní.

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz