sobota 18. října 2008

N-Dubz hot shit a chipmunk

Protože jsem začal ve velkém informovat o Grime scéně, která se začala zvedat na britských ostrovech už nějaký pátek zpátky, nemůžu se nezmínit o zajímavé novince od pop-grimeové skupiny N-Dubz.

Složení N-Dubz je hodně netradiční, středem je bílej floutek Faze, kterému sekunduje londýnský nigga Duppy a o zpěvy se stará příjemně obdařená Tulisa.

N-Dubz mají spoustu věcí pro mě nepříjemných přehnanou popovostí. To ale nevylučuje, přítomnost kvalitních věcí v jejich tvorbě. Jejich POP je FRESH, rozhodně smrdí míň než půlka českejch wack umělců.

Teď už ale k samotné novince, pro mě hodně zajímavá věc, která mi připomíná staré časy rap krále Eminema. Poslouchej N-Dubz - Papa




Bez zajímavosti určitě není ani starší věc, ve které hostuje můj oblíbenec Chipmunk.

N-Dubz feat. Chipmunk - Defeat you

Žádné komentáře:

 
Počítadlo.cz